Ervaringen van onze gasten
We vinden het belangrijk dat onze gasten genieten van een zorgeloos verblijf. Hieronder leest u enkele ervaringen en beoordelingen van mensen die eerder in onze woning hebben gelogeerd. Laat u inspireren door hun verhalen en ontdek wat u kunt verwachten.
Marion T.
Een echte aanrader! Een prachtig huis, uitstekend uitgerust, op een geweldige locatie, met een grote tuin en volop ruimte voor een heerlijke vakantie. Alles was zeer schoon en van alle gemakken voorzien. De communicatie met de eigenaar was uitstekend; ze reageerden snel en waren erg vriendelijk. We zouden hier zeker nog eens terugkomen 🙂
Maria S.
Geweldige accommodatie We hebben een heerlijke korte vakantie gehad. Het appartement is prachtig en is onlangs met veel aandacht voor detail gerenoveerd. Alles is perfect op elkaar afgestemd. Het appartement is ruim en de tuin is groot. Kortom, het heeft een heerlijke, prettige sfeer.
Bart D.
Fantastische familievakantie! We hebben enorm genoten van ons verblijf! Het huis was erg schoon en goed onderhouden, met alle voorzieningen die we nodig hadden. De inrichting was prachtig en modern. De tuin met het loungegedeelte was een heerlijke plek om te ontspannen terwijl de kinderen in de omheinde tuin speelden. Het strand ligt ook op slechts een korte loopafstand van het huis. Ik zou hier zeker nog eens terugkomen!
Sofie C.
Geweldige vakantie!
We hebben een zeer leuke vakantie gehad! Geweldige locatie omdat je dicht bij de zee en zwembad bent. Het huis is mooi, liefdevol en gezellig ingericht. Alles is aanwezig. Heel aardige verhuurders.
We komen graag terug!
Aanbevolen voor: Gezinnen met kinderen, Strandvakantie, Romantische vakantie
Monia
Topweekend op toplocatie! Super nette, gezellige vakantiewoning op een zeer kindvriendelijke locatie. Hosts heel correct, communicatief en vriendelijk. Fijne attentie lag klaar bij aankomst, ook voor onze kleindochter ☺️ Toegang tot het zeer propere zwembad inclusief. Een echte aanrader!
Kristjan
Alles is perfect!
Supermodern. Uitstekende communicatie. Wij komen terug! Dank je